Tijdens de zoektocht naar de beste oplossingen voor gezondheidsproblemen wordt er tegenwoordig rekening gehouden met de beste therapieën, de meest geavanceerde technologieën, de beste artsen of de opties voor voordelige prijzen waardoor er meer en meer naar het buitenland wordt uitgeweken. Dit in goede banen leiden via de gewenste kanalen, dus reizen voor gezondheid en ontspanning, vormt “Gezondheidstoerisme”.
Ook in Turkije is gezondheidstoerisme een opkomende sector aan het worden. De Trekvogel Reisbureau brengt haar gasten, die voor een behandeling beroep haar doen, bijeen met de besten uit de sector, die op basis van de verzoeken en noden, hoogwaardige gezondheidsdiensten kunnen bieden aan voordelige prijzen.
Voor De Trekvogel Reisbureau is klanttevredenheid het hoogste goed en daarom wordt met een kwaliteitsvolle team, met het oog op de gevoeligheden van haar gasten, op basis van hun behoeften, contact opgenomen met de artsen voor het vertrek naar Turkije, beginnen haar diensten voor de behandeling en worden de nodige regelingen getroffen betreffen vliegtuigtickets, VIP en normale transfers, overnachtingen en de organisatie voor de behandeling en opname.
De Trekvogel Reisbureau heeft als doel om de personen die zich willen laten behandelen voor ;
– Esthetisch of Plastisch;
– Haarimplantatie en haargezondheid;
– Mond en tandhygiëne;
– Tandesthetiek;
– Oogziekten;
– Dermatologische of medische esthetiek;
– Thermische behandelingen;
– En andere branches, kennis te laten maken met de belangrijkste gezondheids- en verblijfcentra van Turkije.
De diensten voor patiënten
I. Hoe bereikt de patiënt De Trekvogel Reisbureau?
Patiënten kunnen trekvogel bereiken via volgende kanalen:
- Via de website,
- Via telefoon of e-mail contact met patiënt-consultant van De Trekvogel Reisbureau,
- Via de vertegenwoordigingen of kantoren in het land waar ze zich bevinden.
II. Proces van behandeling planning
Indien onze patiënten in het proces voor een heelkundig ingreep komen, plannen we met plezier hun behandelingsproces.
Zodra we alle medische gegevens en resultaten van onderzoeken hebben ontvangen, delen we met hen een gepersonaliseerde behandelplanning, opgesteld door gespecialiseerde artsen.
Indien de mogelijkheid bestaat om verschillende therapieën toe te passen, zal er met de patiënt geëvalueerd worden welke therapie de beste optie is.
Dankzij de Trekvogel krijgen de patiënten de mogelijkheid voor een snelle evaluatie door artsen die tot de beste in hun vakgebied behoren. De patiënten krijgen binnen de 48 h feedback na evaluatie van hun toestand.
De patiënten krijgen volledig toegang tot de gegevens van alle centra waar ze behandeld kunnen worden, zodat er gemakkelijk kan vergeleken worden.
De patiënten krijgen alle informatie over al de medische technologieën waardoor er juist kan geëvalueerd kan worden.
De patiënten krijgen alle prijs alternatieven waardoor ze volgens hun budget de juiste keuzes kunnen maken.
III. Aankomst in Turkije
- Op basis van de voorkeur van de patiënt wordt de vliegtickets aangekocht door de patiënt zelf of door De Trekvogel Reisbureau.
- Indien de gezondheidstoestand van de patiënt een vliegtuigreis niet toelaat zal de patiënt door De Trekvogel Reisbureau met een ambulancevliegtuig worden afgehaald van de plaats waar deze zich bevindt..
- Indien de patiënt voor of na de therapie/ingreep in een hotel dient te verblijven zullen de nodige regelingen worden getroffen op basis van hun verzoek. De Trekvogel Reisbureau, heeft afspraken met ziekenhuizen in de nabijheid van ziekenhuizen over heel Turkije. De patiënt kan een keuze van hotel maken op basis van zijn/haar budget.
- De patiënt wordt bij aankomst in Turkije door een patiënt-consultant verwelkomd en wordt er een transfer naar het hotel of het ziekenhuis georganiseerd.
- De patiënt krijgt een telefoonlijn die kan gebruikt worden tijdens de duur van de behandeling.
IV. Afhandeling behandeling
De behandelingen vinden plaats in JCI gecertifieerde ziekenhuizen met geavanceerd medische technologieën en de beste artsen in hun vakgebied.
Op de dag van de behandeling worden de transfers van en naar het ziekenhuis vanuit het hotel of de luchthaven door De Trekvogel Reisbureau, georganiseerd.
De patiënt zal geen communicatie problemen ondervinden door begeleiders die hun taal spreken.De Trekvogel Reisbureau, staat hen 7/24 bij.
De behandelingen worden tijdens elke stap gevolgd door artsen van De Trekvogel Reisbureau.
V. Terugkomst uit Turkije
De Trekvogel Reisbureau, zorgt voor alle afhandelingen op de dag van het ontslag van de patiënt.
De patiënt krijgt voor het vertrek informatie over de controle afspraken en de postoperatieve behandelingen.
De transfer van de patiënt naar de luchthaven gebeurt kosteloos.
Indien de patiënt dit wens kan De Trekvogel Reisbureau, op kosten van de patiënt, toeristische bezoeken organiseren.
VI. Na de behandeling
Na terugkomst kan de patiënt altijd beroep doen op De Trekvogel Reisbureau, voor in het kader van de nazorg van de behandeling. De Trekvogel Reisbureau, volgt de nazorg van de behandeling op via de artsen in de kantoren van de betreffende landen.
U hoeft geen onderzoek meer te doen naar ziekenhuizen, behandelingsopties en prijsalternatieven voor de behandeling van uw ziekte. De Trekvogel Reisbureau, doet al deze onderzoeken in uw plaats en deelt alle alternatieven met u.
Alle behandelingsprocessen van de patiënt worden door De Trekvogel Reisbureau, opgevolgd en de patiënt en diens naasten worden regelmatig ingelicht.
